آموزش تی‌شرت اریگامی ساده

وبلاگ ما

آموزش تی‌شرت اریگامی ساده

,
در آموزش اریگامی، هدیه
,

یکی از استفاده‌های رایج از اشکال اریگامی در بسته‌ بندی هدایا است. اگر مایل باشیم هدیه‌ای که تهیه کرده‌ایم٬ ویژه به نظر برسد. می‌توانیم به جای استفاده از کارت روی هدیه٬ از شکل اریگامی‌ای که خودمان ساخته‌ایم استفاده کنیم و با متن قشنگی که روی آن نوشته‌ایم هدیه را برای عزیزانمان اختصاصی کنیم. در ادامه این پست می‌توانید آموزش تی‌شرت ساده اریگامی را مشاهده کنید.

تی‌شرت یکی از اشکال ابتدایی اریگامی است که با چند تای ساده بر روی یک کاغذ مربعی ساخته می‌شود. به دلیل سادگی٬ آموزش تی‌شرت اریگامی برای کودکان و افرادی که آشنایی قبلی با هنر کاغذ و تا ندارند٬ مناسب است. بعد از ساختن تی‌شرت می‌توانید روی آن دکمه و جیب بکشید و یا آن رامطابق میل خود تزیین کنید.

اکنون با هم آموزش ساختن تی‌شرت ساده اریگامی را میبینیم.

آموزش تیشرت اوریگامی - آموزش تی‌شرت اریگامی
آموزش تیشرت اوریگامی

امیدوارم توانسته باشید با همین عکس یک تی‌شرت اریگامی ساده بسازید. جهت اطمینان توضیح روش ساخت را هم بر اساس عکسی که می‌بینید٬ نوشته‌ام.

شکل شماره ۱و ۲ پشت و روی کاغذ مربعی هستند.

در شکل شماره ۳ کاغذ از وسط تا شده و دو مستطیل تشکیل می‌شوند.

در شکل شماره ۴ دو مستطیل ایجاد شده را از وسط تا می‌زنیم به طوری که شکل شماره ۶ ایجاد شود. تا اینجا تمام تا‌ها رو به داخل هستند و در شکل ۵ نشان داده شده‌اند.

در شکل شماره ۶ یک مستطیل داریم و وسط مستطیل لبه‌های کاغذ هستند. مستطیل را از وسط طول به نحوی تا می‌زنیم که لبه‌های کاغذ رو به خودمان باشند.

حال دو مستطیل وجود دارند که برای ایجاد شکل شماره ۸ هر کدام از آنها را از قطر به سمت بیرون تا می‌زنیم. در این مرحله آستین‌های تی‌شرت را ساخته ایم.

کاغذ را بر می‌گردانیم و برای ساختن یقه تی‌شرت مشابه تا‌ی قبلی می‌زنیم. همانطور که می‌بینید اندازه این تا٬ از قبلی کمتر است.

تبریک می‌گم٬ تی‌شرت شما آماده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز مشخص شده اند*

X